تشدید بازرسی ماشین‌ها در مرز مشترک تاجیکستان و ازبکستان

تشدید بازرسی ماشین‌ها در مرز مشترک تاجیکستان و ازبکستان
خبرهای رسیده از منطقه گمرکی پنجکینت تاجیکستان و سمرقند ازبکستان حاکی از آن است که ماشین‌های سواری تاجیکستان ضمن عبور از این مرز مشترک شدیداً بازرسی می‌شوند.
شاهین روشن، خبرنگار محلی در شهر پنجکینت روز 22 می در صحبت با سایت tajikistantimes ضمن تایید این خبر گفت، عمدتاً ماشین‌های سواری تاجیکستان که بار نخست به خاک ازبکستان وارد می‌شوند، تا 3-4 ساعت بازرسی می‌شوند.
وی تأکید کرد، احتمال دلیل سخت شدن تفتیش ماشین‌های تاجیکستان در مرز به حادثه آشکار شدن انتقال مواد مخدِّر در گذرگاه آیبیک در مرز تاجیکستان و ازبکستان مربوط باشد.
 راننده‌های تاجیک می‌گویند که هنگام عبور از مرز کارمندان نهادهای گمرکی ازبکستان آنهارا به باز کردن گالون‌های گاز، چرخ‌های ماشین و چرخ‌های احتیاطی وادار می‌کنند.
کارمندان گمرک هدف از این اقدام سختگیرانه‌را نوع تلاش برای جلوگیری از انتقال مواد مخدِّر از تاجیکستان به ازبکستان عنوان کرده‌اند.
رانندگان می‌گویند که راه حل این مشکل نصب دستگاه‌های مدرن نظارت انتقال مواد مخدِّر در گذرگاه‌های مرزی می‌باشد که تفتیش ماشینها زود و بدون عصبانیت انجام می‌شود.
در همین حال، برخی از ساکنان شهر پنجکینت به سایت tajikistantimes گفته‌اند که اخیراً کارمندان گمرک تاجیکستان به ساکنان پنجکینت اجازه نمی‌دهند که از شهر سمرقند مواد غذایی و میوه وارد کنند.
قبلاً ساکنان پنجکینت از بازار معروف عورگت در نزدیکی مرز تاجیکستان و ازبکستان با نرخ از تاجیکستان خیلی پایینتر مواد غذایی خریداری کرده و بدون مشکل به پنجکینت می‌آوردند.

Комментарии (0)

Оставить комментарий