برگزاری نشست سران سازمان همکاری اسلامی برای افغانستان

برگزاری نشست سران سازمان همکاری اسلامی برای افغانستان
در بیانیه منتشر انتشار یافته در سایت وزارت خارجه عربستان آمده است که پاکستان آمادگی خود را برای میزبانی نشست سران سازمان همکاری اسلامی در اسلام در 17 دسامبر سال 2021 اعلام کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، فيصل بن فرحان بن عبد الله آل سعود، وزیر خارجه عربستان سعودی روز دوشنبه (29، نوامبر)، در صفحه توییترش نگاشته است که مقام‌های کشورش برای برگزاری نشست فوق العاده سران "سازمان همکاری اسلامی" در خصوص افغانستان ابتکار عمل کرده اند.
او نگاشته است: "به اساس دستورات رهبری، با توجه به بحران جدی انسانی که مردم برادر افغانستان با آن مواجه استند، همچنان اینکه ریاست اجلاس سازمان همکاری اسلامی را عربستان بر عهده دارد، این را ضرورت می‌بیند که نشست فوق العاده شورای وزیران این سازمان برای بحث در مورد افغانستان برگزار شود".
او تاکید کردکه ریاض امیداور است که نشست کنونی امکان همگانی اقدامات لازم برای کاهش بحران انسانی، حفظ و ثبات، امنیت، حاکمیت و تمامیت ارضی افغانستان فراهم شود.
در بیانیه انتشار یافته سایت وزارت خارجه عربستان آمده است که پاکستان آمادگی خود را برای میزبانی نشست سران سازمان همکاری اسلامی در اسلام در 17 دسامبر سال 2021 اعلام کرده است.

Комментарии (0)

Оставить комментарий