امامعلی رحمان، رئیس جمهور کشورمان ساختمان مسکونی 13 طبقه ای و مرکزهای خدمت‌رسانی را در شهر وحدت مورد بهره‌برداری قرار دادند

امامعلی رحمان، رئیس جمهور کشورمان ساختمان مسکونی 13 طبقه ای و مرکزهای خدمت‌رسانی را در شهر وحدت مورد بهره‌برداری قرار دادند
بنیان‌گذار صلح و وحدت ملی-پیشوای ملت محترم امامعلی رحمان، رئیس جمهوری تاجیکستان در چارچوب سفر کاری به شهر وحدت در خیابان رودکی ساختمان مسکونی 13 طبقه ای را مورد بهره‌برداری قرار دادند.
ساختمان مذکور 13 طبقه ای بوده، در طبقه یکم و بنای زیرزمینی آن طربخانه با 150 جای نشست، فروشگاه های معاصر لباس مکتبی، مردانه و کودکانه، مبل، لوازم التحریر و نیازهای روزگار، آشخانه، مغازه‌های شیرینی و غذای، در مجموع 20 مرکز خدمت‌رسانی و تجاری و یک کارگاه خرد خیاطی با تاسیس 40 اشتغال ساخته شده است.
با مورد بهره برداری قرار گرفتن بخش های زیاد خدمت‌رسانی تقریبا 1 هزار و 500 نفر با اشتغال تامین خواهند شد.
پیشوای ملت محترم امامعلی رحمان، رئیس جمهوری تاجیکستان با شرایط موجود مرکزهای خدمت‌رسانی و کارگاه خیاطی شناس شده، با زنان و دختران صحبت آزاد و صمیمی انجام دادند.
ساختمان معاصر مسکونی در مساحت عمومی 25 هزار و 571 متر مربع ساخته شده، شامل 297 خانه یک، دو و سه اتاقی می‌باشد.
پیشوای ملت مورد بهره برداری قرار گرفتن منزل مسکونی معاصر و مرکزهای خدمت‌رسانی را به ساکنان تبریک و تهنیت گفته، به 10 خانواده نیازمند کلید خانه‌های مسکونی اهدا کردند.

Комментарии (0)

Оставить комментарий