تاجیکستان ریاست دوره ای خود را در همایش همکاری امنیتی سازمان امنیت و همکاری اروپا نتیجه‌گیری کرد

تاجیکستان ریاست دوره ای خود را در همایش همکاری امنیتی سازمان امنیت و همکاری اروپا نتیجه‌گیری کرد
24 ژوئیه در وین نشست نهایی همایش همکاری امنیتی سازمان امنیت و همکاری اروپا تحت ریاست جمهوری تاجیکستان برگزار گردید که در آن مظفر حسین‌زاده، معاون وزیر امور خارجه کشورمان شرکت کرد.
به گزارش خاور به نقل از وزارت امور خارجه تاجیکستان، معاون وزیر امور خارجه جمهوری تاجیکستان ضمن سخنرانی خود از ریاست دوره ای کشورمان را در همایش همکاری امنیتی سازمان امنیت و همکاری اروپا نتیجه‌گیری کرد.
وی گفت: ریاست در همایش مذکور مرحله مهم و تجربه پرثمر در سیاست خارجی تاجیکستان بوده، در این دوره کشور ما همیشه بر پایه پرنسیپ های موجود همایش، یعنی برابری، احترام متقابل و توازون عمل کرده است.
ببنا بر تاکید آقای حسین‌زاده، در برابر این تاجیکستان تلاش کرد که اقدام همایش جهت توسعه آینده معیارهای تامین کنترال در عرصه نظامی-سیاسی ادامه‌ داده شود.
لازم به یادآوری است که برنامه ریاست تاجیکستان، به ویژه تمرکز آن به مسائل امنیتی آسیای مرکزی از جانب هیئت های کشورهای اعضای سازمان امنیت و همکاری اروپا بهای بلند داده شد.
در این نشست نمایندگان هیئت های ارمنستان، افغانستان، بلاروس، آمریکا، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، اسلواکی، ازبکستان، فنلاند، اتحادیه اروپا، چیک و سوئیس با جانبداری از برنامه ریاست تاجیکستان سخنرانی کردند.
عیدبیک قلندر، نماینده دائم تاجیکستان در فضای مطنطن رمزهای ریاست همایش همکاری امنیتی سازمان امنیت و همکاری اروپا را به ایوو شریمیک، رئیس آینده همایش-نماینده دائم جمهوری چیک در سازمان امنیت و همکاری اروپا تسلیم کرد.

Комментарии (0)

Оставить комментарий