تونس تاجیکستان را در گروه کشورهای “سبز” قرار داد که دروازه های خود را برای گردشگران ما باز می کند

تونس تاجیکستان را در گروه کشورهای “سبز” قرار داد که دروازه های خود را برای گردشگران ما باز می کند
دوشنبه، 26.06.2020 /”خاور”/. تونس تاجیکستان را در رده کشورهای با تهدید اندک از عفونت ویروس کرونا (دسته “سبز”) قرار داد و دروازه های خود را برای گردشگران ما باز می کند. در این باره آژانس ملی اطلاعاتی تاجیکستان “خاور” اطلاع می دهد.
مطابق با طبقه بندی کشورها توسط وزارت بهداشت تونس با توجه به میزان تهدید شیوع ویروس کرونا، مقامات تونس تاجیکستان را در گروه کشورهای “سبز” برای گردشگرانی که اجازه ورود به جمهوری تاجیکستان را دارند، قرار داد.
به گزارش “خاور”، این خبر توسط رادیوی ” Mosaique FM” در تاریخ 25 ژوئن با استناد به خدمات مطبوعاتی دولت تونس اعلام شده است.
وزارت بهداشت تونس همچنین کشورهای آلمان، چین، استرالیا، ایتالیا، ژاپن، استونی، کرواسی، اتریش، سوئیس و ویتنام در گروه سبز شامل کرده است.
به گروه “نارنجی” کشورهای فرانسه، آلبانی، جمهوری آذربایجان، کانادا، اسپانیا، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، لتونی، لیتوانی، ازبکستان، لهستان، پرتغال و صربستان شامل کرده شده اند.
وزارت بهداشت تونس در گروه ممنوع “قرمز” کشورهای روسیه، ایالات متحده آمریکا و همچنین بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین و الجزایر که از تامین کنندگان اصلی گردشگران به تونس است، شامل کرده است. برای گردشگران این کشورها، علیرغم اینکه این جمهوری در تاریخ 27 ژوئن مرزهای دولتی خود را باز می کند، ورود به تونس بسته است.

Комментарии (0)

Оставить комментарий