بهترین و قویترین آیفون معرفی شد

بهترین و قویترین آیفون معرفی شد
به نظر کارشناسان بهترین تلیفون اپل، آیفون 13 پرو مکس است که به عنوان قدرتمندترین گوشی هوشمند اپل معرفی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، کارشناس پرتال محبوب AnTuTu، نسل پنجم آیپد پرو را قدرتمندترین دستگاه از تجهیزات کمپنی اپل معرفی کردند.
طبق نتایج نظارت منتشر شده در ماه نوامبر، آیپد پرو نسل پنجم با تراشه M1، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین نمایشگر 12.9 اینچی قدرتمندترین دستگاه اپل بود. این دستگاه 1.2 میلیون امتیاز در میان کاربران کسب کرد. نسل پنجم آیپد پرو 11 اینچی و نسل سوم آیپد پرو با سایز 12.9 اینچ جز محبوبترین دستگاه های این کمپانی می باشد.
قدرتمندترین گوشی هوشمند از نقطه نظر کارشناسان و رای دهندگان، آیفون 13 پرو مکس نام گرفت که دارای تراشهA15 Bionic، 6گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است. این گوشی 842 هزار امتیاز کسب کرد و در رتبه بندی کلی در جایگاه چهارم قرار گرفت. سپس در جدول محبوبترین ها، آیفون 13 پرو و آیفون 13 را مشاهده می کنید. معرفی تلفن های هوشمند جدید اپل در 14 سپتامبر انجام شد. مقرون به صرفه ترین دستگاه در این سری – آیفون مینی 13 - را می توان حداقل 70 هزار روبل (1000 دالر) خریداری کرد.
در اوایل دسامبر، نمایندگان این پرتال، قدرتمندترین گوشی هوشمند اندرویدی را معرفی کردند. شیائومی بلک شارک 4 اس پرو از اکتبر در صدر نشین گوشی های اندروید قرار دارد.

Комментарии (0)

Оставить комментарий